VoIP ტელეფონია
სატელეფონო სისტემები
სისტემის საშუალებით შესაძლებელია პროფესიონალური, მრავალ ფუნქციური სატელეფონო სადგურის იმპლემენტაცია არსებულ, ან ახალ ქსელში მინიმალური დანახარჯებით.
პლატფორმის საშუალებით კომპანიებს ეძლევათ საშუალება სრულად აკონტროლონ სატელეფონო ხარჯები და ასევე მნიშვნელოვნად შეამცირონ ისინი. მაგალითისთვის, კომპანიას შეუძლია ავტომატურ რეჟიმში აირჩიოს მარშრუტები, სადაც ლოკალური ზარები გავა ერთი მარშრუტით, ხოლო საერთაშორისო სხვით, რომელიც არსებულ ტარიფებზე რამდენჯერმე იაფია.
- Call Centre
- ერთი ნომერი ყველა ფილიალისათვის
- შიდა ნუმერაცია ოფისში და ოფისის გარეთ
- ზარების მონიტორინგი
- ხარჯების მონიტორინგი
- IVR – მისალმების ჩაწერა
- სამუშაო საათების მიხედვით კონფიგურაცია
- უფასო ვიდეო ზარები
- Call Waiting
- CRM-ის ინტეგრაცია სატელეფონო სადგურში
- გამავალი ზარების მარშრუტების ავტომატიზაცია
- რამდენიმე შემომავალი ნომრის მიბმა
- უცხოური ნომრის დამატება საერთაშორისო კლიენტებისათვის
- Call Back
- Call Forwarding
- Conference Calls
- Cloud Managed PBX